1.16.2010

.torzó.

~önmagam árnyéka az élet~

"Te mindenkit szeretsz, ami azt jelenti, hogy neked mindenki közömbös."
|Oscar Wilde|

De mit jelent szeretni?
Hajnalodott. A nap első fénysugarai lassan bemásztak az ablakon. Örömittas táncot lejtettek mindenen, mihez hozzáfértek a szoba félhomályában. Égi ragyogásukkal betöltve a teret, búcsúra bírva az álmokat.
Éreztem, ahogy az álmosság utolsó hullámai is elhagyják testem. A puha takarót lágyan testem köré fonva beléptem a fürdőbe...
...a hideg bele-belemart vékony bőrömbe. Nem törődtem vele, lépteimet megszaporázva próbáltam ellenállni. Apró hópelyhek sűrű záporán keresztül megláttam az árvaház sziluettjét. Hívogatóan kitárt kapukkal...
...a kislány úgy ült az épület lépcsőjén mintha már várt volna rám. Csöppnyi testét mindössze egy vékony lepel takarta, arcát skarlátszínre fújta a szél, szeméből deres könycseppek indultak útnak.
-Szeretlek-nyögte ki féltett hangon, mintegy köszöntésképpen. Arcát lesütve, kezét védőleg maga elé vonva.
-Tudom-válaszoltam kimérten-Jól jegyezd meg amit most mondok-bújtam mellé-Nekünk szeretnünk kell egymást. Neked nincs otthonod, nincsenek szüleid, Én megadhatom Neked. Nekem pedig nem lehet gyermekem. Ilyen egyszerű az egész-magyaráztam szárazon és elindultunk a kijárat felé...
De kit lehet szeretni?


1 megjegyzés: